طنز و جک

یکی از سخت ترین خداحافظی ها, خداحافظی با سنگیه که از سر کوچه تا دم خونه شوتش کردی :)) 
 
 
 
 
یکی از کارایی که دوست دارم بکنم اینه که تو عروسی اقوام یهو داد بزنم:"به افتخار دوس دحتر ای داماد !
Cool
 
 
ملّت Love میترکونن. ما از این پلاستیک حبابدارا..

اصن یه وضی...

 

  

اگه کسایی که بندری میرقصن میتونستن خودشون رو تو اون

حالت ببینن 


میرفتن توبه میکردن

 

  

ﺩﺧﺘﺮﻩﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﻓﺮﻭﺷﯽ , 

ﺑﺮﮔﺸﺘﻪﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﻠﻨﮓ ﺻﻮﺭﺗﯿﺘﻮﻥ

ﺭﻧﮕﺒﻨﺪﯼﺩﺍﺭﻩ؟

ﯾﻌﻨﯽﺩﺍﻏﻮﻥ ﺷﺪﻣﺎ!!

 ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ؟؟

ﺩﺍﻏﻮﻥ
 
 
 
 
 
 
 
 

اتفاقی رفتم تو یه وبلاگی 

تا صفحه باز شد نوشت اسمتو بنویس منم نوشتم خاک تو سرت

دیدم یه پنجره باشد نوشته: خاک تو سرت خوش اومدی به اینجا

 

 

منم یه موقعی عزیز دل یه نفر بودم :(((

الان عزیز دل همه ام:)))))))))))))

حتی شما دوست عزیز:)))

 

 

من وختی رفتم فیس بوک متوجه شدم 99% مردای ایرونی هیکل 6 تیکه دارن و همه خانوم ها چشم رنگی و مدل پرنسس هستن!!!!
اوناییم که تو خیابون میبینم ایرانی نیستن ...

 

 

فرعــون : ای یوسف , در خواب دیدم موجودی بس فرتوت و لاغر از

نیل برون آمد و هفت گاو چاق و هفت خوشه گندم را بخورد !

تعبیر آن چیست ؟؟

... 
یوســـف : بدبخت شدیم رفت !

احمــــدی نژاد داره میاد مصــــــــر

 

یکی از فانتزیام اینه که وختی تو راهرو دارم راه میرم بخورم به یه دختره
کل وسایلش بریزه زمین منم از کنارش رد بشم و بگم اووی مگه کوری ؟
همش که نباید بریم براش جمع کنیم بعد عاشقش بشیم بریم بگیریمش !!! والا

 

.

 

اصن خدا فامیلو آفرید واسه قطع رابطه :|

 

.

 

.

 

یه سوال ؟!
چرا بعضی ها دوبل برگر با سیب زمینی سرخ کرده رو
با “نوشابه رژیمی” میخورن ؟! :|

 

.

 

.

 

.

 

اصلا ماهی عید اومده واسه مردن :|

 

.

 

.

 

.

 

میگم شما هم وقتی سیستمتون هنگ میکنه بهش التماس میکنین ؟!
من یه قولایی هم بهش دادم ! :D

 

.

 

.

 

.

 

به سلامتی مورچه که هر کوفتی پیدا میکنه ،رفیقاشم خبر میکنه :D

 

.

 

.

.

بابام هروقت گوشیش زنگ می خوره ب من میگه برو بیارش . . .
یه جورایی با رکس احساس همزادپنداری می کنم ! :|

.


بچه ۶ساله رو دیدم با موبایل با دوستش حرف میزد :
سینا تو فردا نمیای مهد کودک ؟ من با نیما حتما میرمااااا ؛ راستی اون یکی خطم رو پاک کن این یکی رو سیو کن !
ما ۶سالمون بود با تُف پفک می چسبوندیم به هم
بعضی وقتها هم توی کمد دیواری دنبال یه در بودیم بریم سرزمین عجایب …

.

.

.

حوا ، یک سیب تو را به فرش رساند
یک سیب نیوتن را به عرش
من که دو سیب میکشم کجای قصه ام ؟

.

.

.

.

ماشین لباسشویی خونمون خییییلییییی پیشرفتست.

کاری به این نداره چه رنگی بهش لباس تحویل میدی

نگاه میکنه ببینه چه رنگی بهت میاد

همون رنگو بهت تحویل میده !

.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 آبان 1392برچسب:طنز,اس ام اس, جک ,جدید, | 15:26 | نویسنده : فرهود بردبار |